Wysyłka

Bez względu na ilość zakupionych rzeczy
Bez względu na wagę przesyłki
Bez względu na wymiar paczki


KRAJOWA PRZESYŁKA KURIERSKA W STAŁEJ NISKIEJ CENIE
13 zł

Koszt przesyłki w dowolne miejsce w granicach Polski wynosi 13 zł brutto
Zamówienie zostanie dostarczone do Klienta w terminie od 24 do 48 godzin od momentu potwierdzenia wysłania zamówienia, poprzez przekazanie odpowiedniej wiadomości na wskazany przez Klienta adres e-mail.
Po odebraniu paczki przez kuriera, automatycznie zostanie wysłany na podany adres e-mail numer tracking, na podstawie którego paczkę będzie można śledzić na stronie przewoźnika
W dniu doręczenia, na wskazany w zamówieniu numer telefonu zostanie wysłana wiadomość SMS z firmy kurierskiej o przewidywanym terminie i godzinie podjęcia próby dostarczenia oraz danych kuriera: imię i numer telefonu, w celu dokonania indywidualnych ustaleń przekazania paczki w ramach Regulaminu firmy kurierskiej
Termin dostarczenia zamówienia może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od REM, w szczególności takich jak opóźnienie z winy kuriera czy warunków atmosferycznych uniemożliwiających doręczenie we wskazanym terminie pod wskazany adres.
Zachęcamy do sprawdzenia zawartości paczki w obecności kuriera, w szczególności towar z oznaczeniem ,,UWAGA SZKŁO" i w razie stwierdzenia nieprawidłowości spisania protokołu szkody w celu przyspieszenia postępowania reklamacyjnego.




inPost Paczkomaty
inpost paczkomaty logo

odbiór w paczkomacie 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
stała cena za wszystkie gabaryty A, B, C
10,50 zł

Towary których ilość, rozmiar i waga przekracza dopuszczalne wymiary w największym gabarycie C, będą wysyłane kurierem DPD.
Zamówienie będzie do odbioru w paczkomacie wybranym przez Klienta w terminie od 24 do 48 godzin od momentu potwierdzenia wysłania zamówienia, poprzez przekazanie odpowiedniej wiadomości na wskazany przez Klienta adres e-mail.

Paczki umieszczone w Paczkomatach będą czekały na odbiór przez 48 godzin.
W przypadku nieodebrania przesyłki paczkomatowej z maszyny trafi ona do najbliższego oddziału InPost, gdzie poczeka na odbiorcę kolejne 3 dni.
Jeśli do odbioru paczki zostało mniej niż 12 godzin i wiesz już, że nie uda Ci się jej odebrać w tym czasie, możesz jednorazowo przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie lub Punkcie Obsługi Paczek InPost o dodatkowe 48 godzin.
Szczegóły, jak przedłużyc odbiór na stronie przewoźnika inPost.
https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie
Podczas odbioru paczki, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy złożyć reklamację w paczkomacie, jest to najszybsza forma i zalecana głównie w przypadku zamówionej ceramiki/szkła.
Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.




Płatność przy odbiorze ,,ZA POBRANIEM"

Realizujemy zamówienia spersonalizowane pod klienta, których produkcja rozpoczyna się po opłaceniu i dostarczeniu wytycznych do nadruku. Nie posiadamy gotowych wyrobów, które w razie odmowy odbioru paczki, możemy przyjąć i wprowadzić do dalszej sprzedaży, dlatego nie wysyłamy za pobraniem.
 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel